Informujemy, że na naszej stronie internetowej www.izba-lekarska.org.pl wykorzystujemy pliki cookies. Modyfikowanie, blokowanie i usuwanie plików cookies możliwe jest przy użyciu przeglądarki internetowej.  Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w INFORMACJI DOTYCZĄCEJ PLIKÓW COOKIES.
x
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
I RODZINNY FESTYN SPORTOWY (15.06.2019 r.)
AAA

OGŁOSZENIE

data: wtorek, 17 styczeń 2017

Śląska Izba Lekarska z siedzibą w Katowicach przy ul. Grażyńskiego 49a zatrudni na stanowisku dyrektora biura ŚIL osobę spełniającą następujące kryteria:
- wyższe wykształcenie
- dobra znajomość zagadnień ekonomiczno-finansowych oraz organizacji pracy
- co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym
- komunikatywność
- umiejętność zarządzania ludźmi
- pełna dyspozycyjność
Ramowy zakres czynności znajduje się poniżej.
Oferujemy umowę o pracę oraz dobre warunki płacowe.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy zawrzeć sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

CV, list motywacyjny oraz propozycje dot. organizacji pracy biura (struktura na stronie ŚIL) prosimy składać do dnia 27.01.2017 roku na adres: sekretariat@izba-lekarska.org.pl


 

Ramowy zakres czynności Dyrektora Biura:

•    organizowanie efektywnej i sprawnej pracy biura ŚIL poprzez tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem odpowiednich procedur zgodnych z obowiązującymi przepisami;
•    organizowanie i dbałość o właściwe relacje z organami Samorządowymi ŚIL;
•    wypracowywanie i przedstawianie decyzji dotyczących organizacji biura lub kierunków jego rozwoju;
•    pełnienie nadzoru nad procesem przepływu dokumentów w biurze;
•    kierowanie pracą podległego personelu, w tym motywowanie, rozliczanie podległych pracowników, ustalanie planów doskonalenia zawodowego podwładnych
i nadzorowanie ich rozwoju;
•    sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpiecznego środowiska pracy oraz przestrzeganiem tajemnicy służbowej, zasad etyki zawodowej oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska;
•    współpraca z pozostałymi członkami kadry kierowniczej w zakresie pracy i administracji;
•    reprezentowanie biura w ramach posiadanego upoważnienia;
•    współudział w budowaniu wizerunku ŚIL na zewnątrz;
•    organizowanie i pełnienie nadzoru nad zaopatrzeniem i wyposażeniem biura w sprzęt, urządzenia i artykuły dla jego funkcjonowania itp.;
•    organizowanie współpracy z firmami, w tym negocjowanie warunków podpisywanych z nimi umów;
•    pełnienie nadzoru nad organizacją szkoleń z zakresu bhp i ochrony ppoż.;
•    kontrolowanie kosztów administracyjnych, planowanie i budżetowanie wydatków.